Заклад дошкільної освіти №8 "КРУЧАЙЛИК"

Ніжинської міської ради Чернігівської області

Додаток до наказу по ЗДО № 8

від 06.05.2024 року №33

 

ОПЕРАЦІЙНИЙ ПЛАН

заходів з реалізації у 2024-2025 роках

Стратегії утвердження української національної та громадянської ідентичності

Закладу дошкільної освіти №8 «Кручайлик»

 

Найменування завдання

Найменування заходу

Відповідальні за виконання

Пріоритетний напрям 1. Утвердження української національної та громадянської ідентичності

Стратегічна ціль. Утвердження української національної та громадянської ідентичності на основі суспільно-державних (національних) цінностей України, формування оборонної свідомості, громадянської стійкості, соціальної активності та відповідальності в українців

1. Формування та утвердження в суспільстві патріотичної свідомості, поваги до державних символів, суспільно-державних (національних) цінностей України, розуміння їх важливості для становлення держави, державної мови як національної цінності та важливого атрибута національної та громадянської ідентичності

1) проведення тематичних днів до:

  • Дня української писемності та мови,
  • Дня памяті жертв голодомору
  • Дня Соборності України
  • Міжнародного Дня рідної мови
  • Дня народження Т.Шевченка
  • Дня памяті захисників
  • Дня Прапору
  • Дня незалежності
  • Дня миру

2) проведення флешмобу до Дня української вишиванки «У рідному краї цвітуть вишиванки»

3) написання всеукраїнського диктанту Єдності,

4) участь у фестивалі-конкурсі дитячої пісні «Перші промінці»

педагоги

колектив

2. Формування оборонної свідомості та громадянської стійкості

1) зустрічі з ветеранами, військовослуж- бовцями та членами їх родин, волонтерами, громадськими діячами

2) благодійна акція з нагоди відзначення Дня захисників та захисниць України «Від теплої руки дитини - захиснику моєї України»;

3) перегляд фільму «Вовк. Страху нема» про воїнів ЗСУ

директор

педагоги

колектив

3. Інтеграція національно-

патріотичного виховання та громадянської освіти у сферу відпочинку та розваг

1) екскурсії «Стежками рідного міста», до музею «Ніжинська поштова станція», науково- природничого музею, перегляд вистав національно-патріотичного спрямування Ніжинського академічного українського драматичного театру ім. М. М. Коцюбинського

2) Мовознавчий турнір до Дня української писемності та мови «Українська  - мова Перемоги»

 

педагоги

Пріоритетний напрям 2. Формування системи кадрового забезпечення сфери утвердження української національної та громадянської ідентичності

Стратегічна ціль. Сприяння розвитку системи підготовки фахівців у сфері утвердження української національної та громадянської ідентичності за напрямами національно- патріотичного, військово-патріотичного виховання та громадянської освіти

4. Підвищення кваліфікації фахівців у сфері утвердження української національної та громадянської ідентичності

1) Участь у курсах підвищення кваліфікації для педагогічних працівників щодо питання формування компетентностей утвердження національної та громадянської ідентичності

2) Перегляд вебінарів, прослуховування онлайн-курсів щодо утвердження української національної та громадянської ідентичності

директор

 

 

педагоги

 

 

 

Додаток

до наказу від 11.10.2023 №54

 

План заходів

з національно-патріотичного виховання на 2023/2024 н.р.

 

Зміст заходу

Термін проведення

Відповідальний

 

Робота з педагогами

 

 

1

Опрацьовувати нормативно-правові та методичні документи з питань патріотичного виховання.

постійно

за потреба

педагоги

2

Забезпечити висвітлення заходів національно-патріотичної спрямованості на сайті ЗДО в рубриці «Національно-патріотичне виховання».

Протягом року

відповідальний за сайт

3

Перегляд вебінарів з національно-патріотичного виховання.

постійно

педагоги

4

Провести тематичний контроль «Стан роботи з національно-патріотичного виховання в ЗДО №8»

листопад

директор

5

Тиждень патріотичного виховання на тему «Моя країна – Україна»

листопад

педагоги

6

Проведення педагогічної  ради на тему «Національно-патріотичне виховання дошкільників в контексті сучасних викликів»

грудень

директор

7

Майстер-клас «Лялька-мотанка – символ українського народу»

квітень

педагоги

 

Розвивальне середовище

 

 

1

Переглянути та оновити змістове наповнення національних куточків в групах.

жовтень

вихователі

2

Систематизувати у групах навчальні посібники, методичну та художню літературу з питань патріотичного виховання.

листопад

педагоги

3

Оформлення куточка  державної символіки в коридорі

листопад

колектив

4

Виготовлення демонстраційних стендів з народознавства 

грудень

колектив

5

Виготовлення та упорядкування наочного матеріалу з національно-патріотичного виховання в групах

грудень

вихователі

6

Презентація у групах осередків з національно-патріотичного виховання

грудень

вихователі

7

Презентація наочного матеріалу з теми (лепбуки, дидактичні ігри, тематичні добірки, книги, ілюстрації тощо)

січень

вихователі

8

Виготовлення демонстраційного стенду «Моє місто Ніжин»

лютий

колектив

9

Етнографічний проєкт «Макет української хати»

червень

колектив

 

Робота з дітьми

 

 

1

Проведення народних свят та розваг:

  • Свято Миколая
  • Розвага «Андріївські вечорниці»
  • Звичаї та традиції Різдва
  • Свято Стрітення
  • Розвага «Ой на Івана, ой на Купала»
  • Розвага «Щедрий Спас смаколики припас»

протягом року

музичний керівник

інструктор з фізкультури

вихователі

2

Проведення тематичних днів:

  • День української писемності та мови,
  • «Запали свічку памяті» (голодомор)
  • День української хустки
  • День Соборності України
  • Міжнародний день рідної мови
  • «Маленьким дітям про Великого Тараса»
  • День памяті захисників
  • День Прапору
  • День незалежності
  • День миру
  • День хліба

протягом року

вихователі

3

Тематичні заняття з національно-патріотичного виховання

протягом року

педагоги

4

Благодійні акції: Валентинка для солдата

13.02

вихователі

5

Проект задуму «Великодній кошик»

03.05

вихователі

6

Фотовиставка «Рідне місто моє»

06.05

вихователі

7

Велопробіг до Дня Конституції

28.06

інструктор з фізкультури

8

Флешмоби: до Дня Конституції, до Дня вишиванки

28.06

вихователі

9

Виготовлення фотоальбомів по групам «Ми діти твої, Україно»

липень

вихователі

10

Гра-квест «У пошуках прапорців»

23.08

інструктор з фізкультури

11

Виставка дитячих малюнків «Пишаюся тобою, Україно»

24.08

вихователі

12

Спортивна розвага до Дня козацтва

01.10

інструктор з фізкультури

13

Зустріч із військовими до Дня захисників

01.10

вихователі

14

Народні ігри

протягом року

педагоги

 

Робота з батьками

 

 

1

Акція «Подаруй українську книгу»

листопад

педагоги

батьки

2

Консультації на тему: «Виховання патріотичних почуттів у дошкільників»

раз на 3 місяці

вихователі

3

Участь у народних святах «Різдво», «Великдень», «Яблучний Спас»

згідно календаря

педагоги

батьки

4

Висвітлювати в батьківських куточках питання з патріотичного виховання дітей, розміщувати відповідні поради та рекомендації.

постійно протягом року

педагоги

 

6

Сімейне свято української кухні «Гарбузова каша»

жовтень

педагоги

батьки

 

ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ №8 «кручайлик»

ніжинської МІСЬКОЇ РАДИ чернігівської ОБЛАСТІ

(ЗДО №8 «кручайлик»)

вул.. Воздвиженська, 185,  м. Ніжин, 16600, тел./факс 0(4631) 6-03-92

e-mail: zdo8-nizhun@ukr.net  Web: https://zdo8.ua.gov.ua Код ЄДРПОУ 43251151

                  

НАКАЗ

 

01.11.2023                                             м. Ніжин                                                          № 59

 

 

Про проведення Тижня патріотичного

виховання «Моя країна - Україна»

 

Сьогодні в нашій країні підвищуються вимоги до виховання і навчання підростаючого покоління. Так, одним з найважливіших виховних напрямів, окреслених Законом України «Про дошкільну освіту», є виховання у дітей любові до України, поваги до родини, шанобливого ставлення до народних традицій і звичаїв, національних цінностей українського народу, державної та рідної мови, а також цінностей інших націй і народів, свідомого ставлення до себе, оточення та довкілля.

Проблема виховання патріотизму сьогодні перебуває у центрі уваги суспільства, адже повномасштабне вторгнення росії на територію нашої країни значною мірою є одним з результатів неуважності до громадянського виховання у нашій державі. Актуальність проблеми зумовлена необхідністю виховання патріотизму, починаючи з періоду дошкільного дитинства. Адже саме на цьому етапі життя особистості здійснюється формування культурно-ціннісних орієнтації дитини, розвиток її відчуттів, сприймань, емоцій, мислення; відбувається соціальна адаптація в суспільстві; здійснюється процес національно-культурної самоідентифікації, усвідомлення себе в довколишньому світі. 

На виконання завдань Базового компоненту дошкільної освіти (нова редакція), плану роботи ЗДО №8 «Кручайлик» на 2023/2024 н.р., у рамках підготовки до педагогічної ради на тему: «Національно-патріотичне виховання дошкільників в контексті сучасних викликів» та з метою активізації роботи вихователів, урізноманітнення форм та методів роботи з національно-патріотичного виховання

 

НАКАЗУЮ:

 

  1. Провести Тижня патріотичного виховання на тему «Моя країна - Україна»

13.11-17.11.2023р., педагоги

2.  Затвердити план заходів Тижня (додаток 1)

3.  Вихователям та музичному керівнику:

3.1. готувати та проводити заходи відповідно затвердженого Плану.

3.2. залучати батьків до участі у Тижні.

3.3. висвітлювати самостійно та  подавати своєчасно інформацію про проведені заходи для оприлюднення у вайбер-групах, сторінці ЗДО у мережі Фейсбук, офіційному сайті закладу.

3.4. узагальнити і систематизувати всі матеріали по результатам проведення Тижня, оформити портфоліо чи папку.

До 24.11.2023

4. Підготувати  наказ за результатами проведення Тижня.

До 24.11.2023

5. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

 

 

Директор                                                                                                     Ірина УХО

 

З наказом ознайомлені:

План заходів до Тижня патріотичного виховання

на тему «Моя країна - Україна»

Дата

Тема дня

Захід

Відповідальні

молодша група «Чомусики»

13.11 понеділок

 

«Народні символи України»

 

«Ми українці – велика родина,

Квітне в садочках червона калина!»

1. Бесіда «Символи України» (лепбук)

2. Дидактична гра «Українські символи» (з'єднай ціле)

3. Вивчення народної творчості про вербу та калину

4. Художньо-продуктивна діяльність (малювання): «Червоні грона калини»

5. Музична руханка «Ой у лузі червона калина»

 

Козінцева Ю.С.

вівторок 14.11

 

 

«Українська кухня»

Національні страви

1. Перегляд відеоролика «Українські традиційні страви»

2. Ліплення (солоне тісто) «Калачі»

3. Бесіда: « Дітям про традиційні страви української кухні»

4. Дидактична гра «Українські страви»

 

Куль Л.М.

Коломійченко Н.В.

середа 15.11

 

«Народні ігри»

«Виховуємо граючи, граємо виховуючи»

1. Бесіда-екскурсія «Музей народної іграшки».

2. Перегляд відеоролика «Українська народна іграшка».

3. Віночок українських народних ігор: «Зозуля», «Сірий кіт», «Піжмурки» .

4. Пластилінографія «Свищик я зроблю, бо гратися люблю»

 

Козінцева Ю.С.

четвер 16.11

 

«Скарби з бабусиної скрині»

 

«На гостину до народної майстрині»

1. Бесіда «Скарби з бабусиної скрині»

2. Дидактична гра «Одягни українця та українку»

3. Аплікація «Український віночок оберіг наших синів та окраса дочок»

4. Гра «Вишиваємо квіти»

5. Рухлива гра «Збери намистинки»

 

Козінцева Ю.С.

пятниця 17.11

 

«На гостину до народних майстрів»

 

«Український посуд»

1. Перегляд відеоролика «Про український посуд для малят»

2. Дидактична гра «З чого зроблений посуд»

3. Аплікація «Декоративна тарілочка»

4. Читання та обговорення казочки Л. Глібова «Котилася тарілочка»

 

 

 

 

 

Куль Л.М.

Коломійченко Н.В.

старша група «Живчики»

13.11 понеділок

 

«Народні символи України»

 

  1. Бесіда-розповідь «Народні символи України»
  2. Дидактичні ігри «Збери віночок», «Символи України»
  3. Аплікація з насіння «Лелека»
  4. Музично-рухлива гра «Віночок»

Щербак Л. П.

Далека Т. С. 

вівторок 14.11

 

 

«Українська кухня»

  1. Інтегроване заняття «Українські страви»
  2. Музична гра «Назви українську страву»

Щербак Л. П.

Далека Т. С. 

середа 15.11

 

«Народні ігри»

1. Бесіда « Знай українські народні ігри та забави»

2. Розучування  народних ігор « До баби по сіль». « Коза – дереза». « Панас».

3. Інсценізація української народної пісні « Грицю, Грицю, до роботи».

4. Вивчення хороводних народних ігор « Віночок». « Подоляночка», «Котилася торба». 

Коломійченко Н. В.

Куль Л. М. 

четвер 16.11

 

«Скарби з бабусиної скрині»

 

1. Перегляд відеоролика «Національний одяг українців»

2. Дидактичні ігри «Одяг український, одяг сучасний», «Підбери по контуру», «Судоку».

3. Читання легенди про рушник

4. Відгадування загадок про предмети українського одягу

5. Декоративне малювання «Вишиванка»

Коломійченко Н. В.

Куль Л. М.

пятниця 17.11

«На гостину до народних майстрів»

1.Створення міні-музеїв «Народних виробів»

2. Інтегроване заняття «Ремесла нашого роду»

3. Малювання «Неслухняний глечик»

4. Музично-рухлива гра «Веселі глечики»

Щербак Л. П.

Далека Т. С. 

НАКАЗ

 

22.11.2023                                             м. Ніжин                                                          № 61

 

 

Про підсумки проведення Тижня патріотичного

виховання «Моя країна - Україна»

 

 Згідно з наказом по закладу від 01.11.2023 року №58 «Про проведення Тижня патріотичного виховання «Моя країна - Україна», на виконання завдань Базового компоненту дошкільної освіти, плану роботи ЗДО №8 «Кручайлик» та з метою активізації роботи вихователів, урізноманітнення форм та методів роботи з національно-патріотичного виховання з 13 по 17 листопада 2023 року у закладі дошкільної освіти «Кручайлик» відбувся Тиждень національно- патріотичного виховання під назвою «Моя країна - Україна»

У період війни, яку росія веде проти України, коли наші військові, добровольці, волонтери відстоюють свободу країни, патріотичне виховання дітей набуває пріоритетного значення.

      Саме на розвиток любові до свого міста та країни, повагу до рідної мови, культури, звичаїв, традицій, на прищеплення гордості за свій народ та його захисників спрямовують свою роботу вихователі нашого дитячого садка.

Вихователі Тетяна Далека та Лілія Щербак, Людмила Куль та Наталія Коломійченко, Юлія Козінцева, музичний керівник Анна Бойко провели змістовні заходи відповідно до затвердженого плану. Кожен день був присвячений певній темі, яку і намагались розкрити педагоги.

Тема першого дня: «Народні символи України»

Мета та завдання, які вихователі ставили перед собою, готуючись до проведення запланованих заходів, було ознайомлення дітей з народними символами України, пояснити значення та цінність їх для народу; розвивати повагу до народних оберегів, їх використання в народній творчості; заохочувати дітей шанувати українське, за допомогою сучасної популярної української творчості, яку ми всі чуємо кожного дня.

Так, вихователь Юлія Козінцева у молодшій групі провела бесіду «Символи України»  з використанням лепбука, дидактичну гру «Українські символи», вивчали народну творчість про вербу та калину. Займаючись художньо-продуктивною діяльністю, малювали  червоні грона калини. Ритмічно та енергійно провели музичну руханку «Ой у лузі червона калина».

Вихователі Тетяна Далека та Лілія Щербак у старшій групі протягом дня застосували такі форми роботи: заняття з розвитку мовлення «Символи України», бесіду «Рослинні символи України», дидактичну гру «Національні та народні символи України»,  народну гру «Віночок», міні-сценку «Хто найкрасивіший?», в якій дівчатка виступали рослинними народними символами.

Другий день був присвячений українській кухні.

Метою дня було ознайомити дітей зі стравами, які побутують в українській кухні;  вчити переповідати нескладні рецепти приготування страв (борщ, компот); викликати бажання навчитися самим готувати смачні страви; виховувати шанобливе ставлення до праці, звертаючись до народної мудрості (прислів'я).

Вихователь Лілія Щербак провела відкрите інтегроване заняття «Українські страви», під час якого розширила знання дітей про основні страви української національної кухні. Вихователі Людмила Куль та Наталія Коломійченко разом із вихованцями молодшої групи  провели бесіду «Дітям про традиційні страви української кухні», пограли в дидактичну гру «Українські страви», переглянули відеоролик «Українські традиційні страви», із солоного тіста ліпили калачі.

 

«Народні іграшки та ігри» - тема третього дня.

Завдання:

    • збагачувати знання дітей про різні види української народної іграшки та ігор. Закріпити знання про їх виникнення. Правила користування ними. Вчити визначати матеріал, з якого виготовлені іграшки.
  •  пригадати відомі народні ігри та пограти у них, розучити нові
  • розвивати інтерес до минулого свого народу, його народної творчості, традицій .
    • розвивати фантазію та уяву під час художньо-продуктивної діяльності.

Так, вихованці молодшої групи разом зі своїм вихователем Юлією Козінцевою  познайомились з народними іграшками: дізнались, які вони бувають, з чого виготовляються,  розглядали міні музей, переглянули відеоролик від дідуся Панаса про українські народні іграшки, заколисали ляльок,  прослухавши колискову "Котику сіренький". Малята виготовили свищики із пластиліну, які прикрасили за своїм бажанням. Наостанок  гарно погрались в народні ігри «Зозуля», «Сірий кіт», «Піжмурки»

У старшій групі (вихователі Людмила Куль та Наталія Коломійченко)  під час бесіди з використанням проектора говорили про українські народні ігри та забави, розучували народні ігри «До баби по сіль», «Коза Дереза», «Панас»; інсценізували українську народну пісню «Грицю, Грицю, до роботи»,  вивчали хороводні народні ігри «Віночок», «Подоляночка», «Котилася торба».

 

Тема четверга: «Скарби з бабусиної скрині»

Мета :

  • продовжувати знайомити дітей з українськими народними традиціями і звичаями;
  •  розширювати, поповнювати знання про предмети українського побуту (скриню, одяг, рушник, його призначення, застосування, ознаки візерунку і кольору);
  • продовжувати знайомити дітей з вишивкою як  одним з видів декоративно-прикладного мистецтва, елементами українського національного одягу.
  • навчати бачити спільне і відмінне в національному одязі хлопчиків і дівчаток.
  • активізувати лексичний запас назвами українського національного одягу.
  • виховувати почуття гордості за український народ, бажання берегти національну культуру.

Форми роботи протягом дня: старша група (вихователі Людмила Куль та Наталія Коломійченко)   Перегляд відеоролика «Національний одяг українців», дидактичні ігри «Одяг український, одяг сучасний»,  «Підбери по контуру», «Судоку», читання легенди про рушник, відгадування загадок про предмети українського одягу, декоративне малювання  «Вишиванка».

Молодша група (вихователь Юлія Козінцева): бесіда «Скарби з бабусиної скрині», дидактична гра «Одягни українця та українку», гра «Вишиваємо квіти», рухлива гра «Збери намистинки», аплікація «Український віночок - оберіг наших синів та окраса дочок».

 

Останній день, пятниця, був присвячений українським ремеслам, а саме гончарству.

Мета та завдання запланованих заходів:

  • Ознайомити дітей з українським ужитковим мистецтвом працею гончара.
  • Розглянути зразки українського посуду,  ознайомити  з керамікою як видом ремесла, дати поняття про різні види кераміки, назви глиняного посуду (кухоль, глечик, полумисок, макітра, куманець, горщик).
  • Формувати у дітей здатність до естетичного сприймання народного ремесла гончарства.
  • Розвивати увагу, уяву, мовлення дітей, уміння відповідати на запитання повними реченнями, сприяти формуванню поваги до праці народних майстрів і розуміння краси декоративно-прикладного мистецтва.
  • Виховувати любов і повагу до своєї Батьківщини, до праці народних майстрів, бережливе відношення до їх витворів.

Вихователі старшої групи Тетяна Далека та Лілія Щербак провели заняття «Професія гончар», переглянули мультфільм про гончарство, відвідали міні-музеї «Гончарні вироби», «Ложки», «Чудо-дерево», ознайомившись з експонатами та обговоривши їх, прочитали українську народну казку «Лисичка та журавель», намалювали глечик.

Не менш цікавим та насиченим був заключний день і у вихованців молодшої групи. Вихователі Людмила Куль та Наталія Коломійченко спланувала такі форми роботи: перегляд відеоролика «Про український посуд для малят», дидактична гра «З чого зроблений посуд», аплікація «Декоративна тарілочка», читання та обговорення казочки Л. Глібова  «Котилася тарілочка».

Протягом тижня вихованцям молодшої групи найбільше сподобалися активні та творчі види діяльності. Дошкільнята з великим задоволенням використовували свої знання під час дидактичних ігор, рухливих ігор, колективних робіт. Діти заколисували ляльок під українські колискові, зображували традиційні візерунки на макеті вишиванки, створювали барвисті віночки та дружно гралися в народні ігри.

 

Музичним керівником Анною Бойко в рамках Тижня було проведено показове заняття з музики «Ми українці, і пишаємось цим», яке було спрямоване на поглиблене вивчення українського фольклору, закріплення поняття державних символів України. На прикладі колискової «Гой да гой» у виконанні Ніни Матвієнко діти ознайомились з поняттям «колискова», визначили засоби музичної виразності, проаналізували образний зміст музичного твору. Виконали українську народну пісню «Грицю, Грицю», в якій використали елементи театралізації, повторили пісні про Україну та козаків. На їх основі розібрали поняття любові до рідної землі, слова, пісні. Було залучено до заняття героїв  Козака та Українку, від яких діти дізнавались про традиції та звичаї народу, а також мали змогу поглибити свої уявлення про костюми українців. З Козаком пограли в народні ігри та ознайомились з елементами танцю «козачок». В цілому, педагогу вдалося зацікавити дітей українським музичним та ігровим фольклором. Діти показали вміння аналізувати музичні твори, аналізувати засоби виразності. Вихованці долучились до народної спадщини через мистецькі твори, традиції та звичаї українського народу.

 

Успіх патріотичного виховання в значній мірі залежить й від створення розвивального середовища – предметного і духовного. Готуючи різноманітні форми роботи для реалізації запланованих заходів під час Тижня, вихователі активно використовували розвивальне середовище закладу та груп, а також самостійно виготовляли його. Було задіяно міні музеї «Чудо-дерево», «Ложки», «Народна іграшка», «Україна в магнітах», карту України, макети Герба, України, печі, української хати, горщики, полиці для посуду, картинну галерею «Рідне місто моє», демонстраційний матеріал «Символи України» «Памятки та визначні місця», «Народознавство» тощо, різноманітний ілюстративний матеріал до кожної теми. Також було продемонстровано чоловічий, жіночий та дитячий народний одяг, вишивані роботи, елементи декору (буси, намисто, віночки тощо); різні зразки народних іграшок; великий асортимент глиняного посуду. Вихователі виготовили багато дидактичних ігор національно-патріотичного спрямування («Символи України», «Одягни українця та українку», «Віночок», «Різдвяні страви», «Склади вишиванку», «Види українського розпису», «Свята України», «Допоможемо козаку», лото «Моя Україна» та багато інших). Всі вони роздруковані кольоровим, заламіновані, деякі з липучками, виглядають естетично та довго слугуватимуть. Також було самостійно виготовлені змістовні лепбуки «Моя країна Україна», «Традиції та звичаї рідного народу».

В кожній групі є українознавчий куточок, до оформлення якого вихователі проявили творчість та креативність. Осередки насичені державними та народними символами, предметами українського ужиткового декоративно-прикладного мистецтва (народними іграшками, керамікою, рушниками, вишиванкою, витинанками, писанками) та предметами народного побуту. Всі ці елементи змінюються відповідно тематичного планування. Експонати куточка також було використано під час проведення Тижня.

 

Проте нечасто  використовується педагогами  художня література, яка має надзвичайно вагомий вплив на формування національної свідомості, активніше необхідно застосовувати саме художнє слово. Потребує і активізації робота щодо залучення батьків до проведення заходів, використання потенціалу родинного виховання у патріотичному напрямку.

 

Враховуючи все вище викладене,

 

НАКАЗУЮ:

 

1.  Визнати проведення Тижня на високому методичному рівні.

2. Відзначити якісну роботу з планування й проведення Тижня,  креативність та ефективність проведення тематичних заходів вихователями Тетяною Далекою, Лілія Щербак, Людмилою Куль, Наталією Коломійченко, Юлією Козінцевою, музичним керівником Анною Бойко.

3. Вихователям та музичному керівнику:

    1. Продовжувати роботу по формуванню у дітей розвитку любові до свого міста та країни, поваги до рідної мови, культури, звичаїв, традицій, для прищеплення гордості за свій народ та його захисників.
    2. І надалі створювати умови для патріотичного виховання дошкільників, використовуючи різноманітні форми, методи та засоби.
    3. Використовувати активніше зразки художньої літератури для формування національної свідомості дошкільників.
    4. Поповнити літературні осередки тематичними добірками (твори українського фольклору,  тематичними віршами, розповідями про видатних українців тощо)
    5. Створити в групах перетворювальний осередок, в якому розмістити віночок, крупне намисто, зображення дівчинки-українки та хлопчика-українця, комплект національного одягу для дівчаток і хлопчиків.
    6. Посилити роботу з батьками по залученню їх до проведення заходів патріотичного спрямування.

4. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

 

 

 

Директор                                                                                                     Ірина УХО